اوینار
اوینار
چشم...
سه شنبه 22 بهمن 1398برچسب:,  توسط oynar

برای تنها بهار زندگی ام صادق مهربانم

چشم:

من اشک تو چشمم شدی

دیوانه ام بندم شدی

آهنگ بی پایان من

هستی من دنیای من

من چون زمانه از توام

هم جنس تو بیگانه ام

من عاشقم معشوق من

هیچ از خودت پرسیده ای

آن چیست از چشمان تو

تا عمق جانم جاری است

ای نازنین تنهای من

هستی بنامت زنده است بودن دلیلی دیگر است...

 

تو را خواهم:

تورا گر روزها باهم ستیزند

تو را گر سالها هر دم بمیرم

تو را خواهم ...

بمیرم من چه کردم با امیدم

چه دانم زندگی اصلش همین است

ببین با خود چه کردی؟

نازنیننم...

مرا با من جدا کردی عزیزم

کجایی زینتم ای همدم من

تورا خواهم نه این گونه

کجایی...

تو را خواهم, همین حالا

نه سرد وخشک و پاییزی

نه گرم وعالی وآبی

تو را خواهم همان گونه که رفتی

همان روزی که بر سایه نشستی

چگونه گویم ای دنیا

دلیل من تویی تنها

تو راخواهم...تو راخواهم



نظرات شما عزیزان:

پگاه
ساعت10:58---30 مرداد 1393
خیلی وبت عالیه ممنون سر زده بودی بازم سر بزن خوشحال میشم عسیسم

گیلداجون
ساعت0:53---9 مرداد 1393
عااااااااااااااااااااااااااااا ااااالیه

بهار
ساعت0:18---9 مرداد 1393
وای اهنگت خیلی قشنگه
شــــ ــــک نکـــ ـن ...!

" آینــــده ای " خواهـ ــم ساخت که ,

" گذشتــــه ام " جلویــ ــش زانـُـــ ـــو بزنــــد ...!

قـــرار نیـــســــت مــــن هــــم دلِ کس دیـــگری را بســــوزانم ...!

برعــــ ـکــ ــس کســــی را که وارد زندگیــــم میشــــود ,

آنـــقـــدر خوشبــ♥ـخت می کنــــم کـــــه ,

به هـــر روزی که جــای " او " نیـستـی به خودت " لعنــ ـت "بفرستی...!


بهارنارنج
ساعت21:59---7 مرداد 1393
عید مبارک

بهارنارنج
ساعت20:22---4 مرداد 1393
سلام عزیزم من بهار نارنجم لینک وبم هم هست

چشم انتظار
ساعت20:02---4 مرداد 1393
جالب بود...موفق باشی عزیز

محمد و مونا
ساعت16:26---23 تير 1393
” مـــَـــردها ” در عین پیچــیدگی

در عـــاشقی روش ساده ای دارند !

” تــو را بخواهند برایت می جنگند ”

“تــو را نخواهند با تــو می جــنگند ”


dina
ساعت20:52---8 تير 1393
من که هیچی نفهمیدم

fati tala
ساعت19:29---7 تير 1393
salam webe zibayee dari
dos dashti be manam sar bezan


هلیا
ساعت12:36---7 تير 1393
very nice

azizeh
ساعت10:23---1 تير 1393
جدا نوشته های خودتونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی هم عالیییییی
ان شاالله موفق باشین
و آقا طاها رو هم خدا براتون حفظ کنه

پاسخ:بله عزیزه خانم اینها بخش کوچولو از حرف های منه


zahra
ساعت9:45---1 تير 1393
لايكككككككك وب خوبي داري موفق باشي.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





_________________________________________________________________________________
     
 
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید عکسهای پسرم طاها وشعرای من
دسته بندی ها
آرشیو
مطالب قبلی
     بی تو.....
چشم...
نویسنده
لینک ها
خنده دار
طنز وسرگرمئ
فاطمه
پرگل
اوات
لوگو رایگان
مریم شریفی
ایناز
حانیه
maryami
رها
donya
zahra
سر دنده ال ای دی led
ردیاب مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اوینار و آدرس yakamooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینکها
امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 20220
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1