اوینار
اوینار
چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:,  توسط oynar

امروز از روزهایی که هیچ به یاد ندارم می نوسیم، نمی شود چیزی نوشت، من یادم نمی آید چرا به دنیا آمدم یا کجا بودم، چطور راه رفتن یاد گرفتم و چطور حرف زدم؟

هیچیادم نیست خدا چرا من را خلق کرد ...

اما دوست دارم ،دوست داشتن را ...خوب بودن را... اما نمی دانم چرا نمی شود خوب ماند می دانم خدا فراموشم نکرده

اما معنای سکوت را می فهمم چیزی نمی گزید تا من بازیگر نقش خویش باشم ، خدایا مددی کن تا حسینی باشیم تا در قیامت نگویند چرا پرونده ات امضا ندارد...



نظرات شما عزیزان:

dina
ساعت20:53---8 تير 1393
چه قشنگ

marjan
ساعت12:32---8 تير 1393
خودم آس

رفیقام خاص

دنیا مال ماس

گور بابای اونیکی مارو نخواس

صدای خندیدنمون تو هواس

سرمونم همیشه بالاس

چون بالا سرمون خداس

اره عزیزم اینجویاس


ziziemdad
ساعت12:25---8 تير 1393
خییییییییییلی قشنگ بود اورین

غم عشق
ساعت11:29---8 تير 1393
س
وبت قشنگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





_________________________________________________________________________________
     
 
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید عکسهای پسرم طاها وشعرای من
دسته بندی ها
آرشیو
مطالب قبلی
     بی تو.....
چشم...
نویسنده
لینک ها
خنده دار
طنز وسرگرمئ
فاطمه
پرگل
اوات
لوگو رایگان
مریم شریفی
ایناز
حانیه
maryami
رها
donya
zahra
سر دنده ال ای دی led
ردیاب مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اوینار و آدرس yakamooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینکها
امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 20211
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1